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Dänemark, Kopenhagen: Bekanntmachung vergebener Aufträge (2022/S 095-263077)

Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen
Dänemark, Kopenhagen: Bekanntmachung vergebener Aufträge (2022/S 095-263077)

17/05/2022

  
S95

Dänemark-Kopenhagen: Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen

2022/S 095-263077

Bekanntmachung vergebener Aufträge

Ergebnisse des Vergabeverfahrens

Dienstleistungen

Rechtsgrundlage:

Richtlinie 2014/24/EU

Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber

I.1)Name und Adressen

Offizielle Bezeichnung: Byggeri København, Økonomiforvaltningen, Københavns Kommune
Postanschrift: Nyropsgade 3, 2. sal
Ort: København V
NUTS-Code: DK011 Byen København
Postleitzahl: 1602
Land: Dänemark
Kontaktstelle(n): Projektleder Ann Bech
E-Mail: gt0y@kk.dk
Internet-Adresse(n):
Hauptadresse: www.byk.kk.dk

I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers

Regional- oder Kommunalbehörde

I.5)Haupttätigkeit(en)

Bildung

Abschnitt II: Gegenstand

II.1)Umfang der Beschaffung
II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:

Skolen på Hannemanns Allé – Inventar – Totalrådgivning

II.1.2)CPV-Code Hauptteil

71000000 Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen

II.1.3)Art des Auftrags

Dienstleistungen

II.1.4)Kurze Beschreibung:

Opgaven omhandler forslag til indretning af 4-sporet skole, idrætshal og svømmehal (Skolen på Hannemanns Allé, også kendt som Arenkvarterets skole og svømmehal), indkøb af fast inventar, specialinventar og løst inventar samt proceshåndtering, udbud og koordinering i forbindelse med design og indkøb.

Opgaven omhandler ligeledes inddragende proces med bygherre og bestiller, koordinering af grænseflader med totalentreprenøren samt samarbejde og koordinering med leverandører før, under og efter aflevering.

Ordregiver gør opmærksom på, at Skolen på Hannemanns Allé er under opførelse.

Der henvises til det øvrige udbudsmateriale.

II.1.6)Angaben zu den Losen

Aufteilung des Auftrags in Lose: nein

II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.)

Wert ohne MwSt.: 5 000 000.00 DKK

II.2)Beschreibung
II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)

71210000 Beratungsdienste von Architekten

71221000 Dienstleistungen von Architekturbüros bei Gebäuden

71300000 Dienstleistungen von Ingenieurbüros

71311000 Beratung im Tief- und Hochbau

71530000 Beratung im Bauwesen

II.2.3)Erfüllungsort

NUTS-Code: DK011 Byen København

II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:

1.1 Beskrivelse

Opgaven omhandler forslag til indretning af 4-sporet skole, idrætshal og svømmehal (Skolen på Hannemanns Allé, også kendt som Arenkvarterets skole og svømmehal), indkøb af fast inventar, specialinventar og løst inventar samt proceshåndtering, udbud og koordinering i forbindelse med design og indkøb.

Opgaven omhandler ligeledes inddragende proces med bygherre og bestiller, koordinering af grænseflader med totalentreprenøren samt samarbejde og koordinering med leverandører før, under og efter aflevering.

Ordregiver gør opmærksom på, at Skolen på Hannemanns Allé er under opførelse.

1.2 Udbudsmaterialet

Udbudsmaterialet er tilgængeligt på web-adressen www.rib-software.dk (også benævnt Byggeweb) fra dags dato.

Udbuddet har titlen ”Skolen på Hannemanns Allé – Inventar – Totalrådgivning” og Byggeweb-udbudsnummeret TN295814A.

For anvendelse af Byggeweb Udbud henvises til ”Byggeweb – Tilbudsgivermanual”. Spørgsmål vedrørende anvendelsen kan rettes til:

RIB A/S

Tlf. 35 245 250 (tryk 2)

support@rib-software.dk

II.2.5)Zuschlagskriterien

Qualitätskriterium – Name: Bemanding / Gewichtung: 40 %

Qualitätskriterium – Name: Organisation og proces / Gewichtung: 25 %

Preis – Gewichtung: 35 %

II.2.11)Angaben zu Optionen

Optionen: nein

II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union

Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein

II.2.14)Zusätzliche Angaben

Abschnitt IV: Verfahren

IV.1)Beschreibung
IV.1.1)Verfahrensart

Nichtoffenes Verfahren

IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem
IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)

Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja

IV.2)Verwaltungsangaben
IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren

Bekanntmachungsnummer im ABl.: 2022/S 012-026951

IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems
IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation

Abschnitt V: Auftragsvergabe

Bezeichnung des Auftrags:

Skolen på Hannemanns Allé – Inventar – Totalrådgivning

Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja

V.2)Auftragsvergabe
V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses:

10/05/2022

V.2.2)Angaben zu den Angeboten

Anzahl der eingegangenen Angebote: 5

Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein

V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde

Offizielle Bezeichnung: Christensen & Co.
Nationale Identifikationsnummer: 29512175
Postanschrift: Bragesgade 10B, 3. sal
Ort: København N
NUTS-Code: DK011 Byen København
Postleitzahl: 2200
Land: Dänemark

Der Auftragnehmer ist ein KMU: ja

V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.)

Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 5 000 000.00 DKK

Gesamtwert des Auftrags/Loses: 5 000 000.00 DKK

V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen

Abschnitt VI: Weitere Angaben

VI.3)Zusätzliche Angaben:

2.5 Krav til ansøgning

Ansøgningen skal afgives på dansk.

Ved ansøgning om prækvalifikationen fremsendes følgende:

2) Udfyldt ESPD (genereret fra byggeweb – se ”Vejledning til udfyldelse af ESPD”)

3) Referencer (medmindre de indskrives i ESPD’et)

4) Hvis relevant, et udfyldt ESPD fra støttende enheder, jf. pkt. 2.4

For vejledning til udfyldelse af ESPD’et henviser ordregiver til dokumentet ”Vejledning til udfyldelse af ESPD”.

Ansøgningen om prækvalifikation skal afleveres digitalt på www.rib-software.dk under det konkrete udbud. Der henvises i det hele taget til ”Byggeweb Udbud – Tilbudsgivermanual”.

7. Vederlag

Ansøgerne og tilbudsgiverne modtager ikke vederlag for deltagelse i udbuddet.

VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren

Offizielle Bezeichnung: Klagenævnet for Udbud
Postanschrift: Toldboden 2
Ort: Viborg
Postleitzahl: 8800
Land: Dänemark
Telefon: +45 35291095
Internet-Adresse: www.klfu.dk

VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen

Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:

En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-tidende om indgået kontrakt.

VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt

Offizielle Bezeichnung: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postanschrift: Carl Jacobsens Vej 5
Ort: Valby
Postleitzahl: 2500
Land: Dänemark
Telefon: +45 41715000
Internet-Adresse: www.kfst.dk

VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:

12/05/2022

© Europäische Union, http://ted.europa.eu, 1998-2022

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