Startseite »

Kroatien, Zagreb: Auftragsbekanntmachung (2022/S 077-210171)

Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen
Kroatien, Zagreb: Auftragsbekanntmachung (2022/S 077-210171)

20/04/2022

  
S77

Kroatien-Zagreb: Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen

2022/S 077-210171

Auftragsbekanntmachung

Dienstleistungen

Rechtsgrundlage:

Richtlinie 2014/24/EU

Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber

I.1)Name und Adressen

Offizielle Bezeichnung: Akademija likovnih umjetnostiSveučilišta u Zagrebu
Nationale Identifikationsnummer: 95847257607
Postanschrift: Ilica 85
Ort: Zagreb
NUTS-Code: HR05 Grad Zagreb
Postleitzahl: 10000
Land: Kroatien
Kontaktstelle(n): Vlatka Barač
E-Mail: vlatka.barac@alu.unizg.hr
Telefon: +385 13777300
Internet-Adresse(n):
Hauptadresse: https://www.alu.unizg.hr

I.3)Kommunikation

Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2022/S+0F2-0015846

Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen

Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers

Einrichtung des öffentlichen Rechts

I.5)Haupttätigkeit(en)

Bildung

Abschnitt II: Gegenstand

II.1)Umfang der Beschaffung
II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:

Nabava usluga izrade tehničke dokumentacije – ponovljeni postupak

Referenznummer der Bekanntmachung: JNVV 17-21

II.1.2)CPV-Code Hauptteil

71000000 Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen

II.1.3)Art des Auftrags

Dienstleistungen

II.1.4)Kurze Beschreibung:

Predmet nabave je usluga izrade tehničke dokumentacije: Usluga prikupljanja arhivske dokumentacije i dokumentacije o do sada izvedenim radovima i izrada geodetskog snimka, izrada snimka postojećeg stanja građevine te pokretnog inventara i opreme, izrada elaborata ocjene postojećeg stanja građevinske konstrukcije, konzervatorskog elaborata, elaborata zaštite na radu/elaborata zaštite od požara, elaborata racionalne uporabe energije i zaštite od buke, izrada glavnog i izvedbenog projekta cjelovite obnove s troškovnicima radova sa svim potrebnim mapama projekta i usluga projektantskog nadzora.

II.1.5)Geschätzter Gesamtwert

Wert ohne MwSt.: 1 880 000.00 HRK

II.1.6)Angaben zu den Losen

Aufteilung des Auftrags in Lose: nein

II.2)Beschreibung
II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)

71000000 Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen

II.2.3)Erfüllungsort

NUTS-Code: HR05 Grad Zagreb

Hauptort der Ausführung:

Usluge izrade tehničke dokumentacije ugovaratelj će izvršavati u vlastitim poslovnim prostorijama koristeći vlastitu opremu te u sjedištu Naručitelja.

II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:

Predmet nabave je usluga izrade tehničke dokumentacije: Usluga prikupljanja arhivske dokumentacije i dokumentacije o do sada izvedenim radovima i izrada geodetskog snimka, izrada snimka postojećeg stanja građevine te pokretnog inventara i opreme, izrada elaborata ocjene postojećeg stanja građevinske konstrukcije, konzervatorskog elaborata, elaborata zaštite na radu/elaborata zaštite od požara, elaborata racionalne uporabe energije i zaštite od buke, izrada glavnog i izvedbenog projekta cjelovite obnove s troškovnicima radova sa svim potrebnim mapama projekta i usluga projektantskog nadzora.

II.2.5)Zuschlagskriterien

Die nachstehenden Kriterien

Qualitätskriterium – Name: Specifično iskustvo stručnjaka 1 i 2 / Gewichtung: 60 bodova – 60%

Preis – Gewichtung: 40 bodova – 40%

II.2.6)Geschätzter Wert

Wert ohne MwSt.: 1 880 000.00 HRK

II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems

Laufzeit in Monaten: 19

Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein

II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote

Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein

II.2.11)Angaben zu Optionen

Optionen: nein

II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union

Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: ja

Projektnummer oder -referenz:

Ugovor o dodjeli bespovratnih financijskih sredstava za operacije koje se financiraju iz Fonda solidarnosti Europske unije broj: FSEU.2021.MZO.057.

II.2.14)Zusätzliche Angaben

Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben

III.1)Teilnahmebedingungen
III.1.1)Befähigung zur Berufsausübung einschließlich Auflagen hinsichtlich der Eintragung in einem Berufs- oder Handelsregister

Auflistung und kurze Beschreibung der Bedingungen:

Točka 4.1.

Gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.

Točka 4.2.

Gospodarski subjekt mora dokazati da je ostvario ukupni (zbrojeni) godišnji promet (bez PDV-a) u prethodne tri

dostupne financijske godine zajedno (ovisno o datumu osnivanja ili početka obavljanja djelatnosti gospodarskog subjekta, ako je informacija o ovim prometima dostupna) jednak ili veći od procijenjene vrijednosti nabave.

Točka 4.3.1.

Gospodarski subjekt u postupku javne nabave mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 5 (pet) godina koje prethode toj godini uredno izvršio usluge iste ili slične predmetu nabave, čija kumulativna vrijednost je minimalno u visini procijenjene vrijednosti nabave, kojom se osigurava da gospodarski subjekt ima dovoljnu razinu iskustva za izvršenje ugovora o javnoj nabavi. Pritom, za izračun kumulativne (zbrojene) vrijednosti pruženih usluga moguće je uzeti u obzir najviše tri izvršene usluge (3 reference).

Točka 4.3.2.

Gospodarski subjekt u postupku javne nabave mora dokazati da za potrebe izvršenja ugovora o javnoj nabavi

raspolaže s minimalno sljedećim stručnim osobljem: Stručnjak 1: Inženjer arhitekture, Stručnjak 2: Inženjer građevinarstva, Stručnjak 3: Inženjer elektrotehnike, Stručnjak 4: Inženjer strojarstva.

III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit

Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen

III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit

Eignungskriterien gemäß Auftragsunterlagen

III.2)Bedingungen für den Auftrag
III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags:

Uvjeti izvršenja ugovora su propisani sljedećim točkama Dokumentacije o nabavi: 2.1., 2.2., 2.7., 2.8., 10.2., 12., 13., 14.

III.2.3)Für die Ausführung des Auftrags verantwortliches Personal

Verpflichtung zur Angabe der Namen und beruflichen Qualifikationen der Personen, die für die Ausführung des Auftrags verantwortlich sind

Abschnitt IV: Verfahren

IV.1)Beschreibung
IV.1.1)Verfahrensart

Offenes Verfahren

IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem
IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)

Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: nein

IV.2)Verwaltungsangaben
IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge

Tag: 17/05/2022

Ortszeit: 11:00

IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber
IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können:

Kroatisch

IV.2.6)Bindefrist des Angebots

Das Angebot muss gültig bleiben bis: 19/08/2022

IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote

Tag: 17/05/2022

Ortszeit: 11:00

Ort:

Adresa Naručitelja, Ilica 85, 10000 Zagreb

Abschnitt VI: Weitere Angaben

VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags

Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein

VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen

Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert

VI.3)Zusätzliche Angaben:
VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren

Offizielle Bezeichnung: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Postanschrift: Koturaška cesta 43/IV
Ort: Zagreb
Postleitzahl: 10000
Land: Kroatien
E-Mail: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Fax: +385 14559933
Internet-Adresse: www.dkom.hr

VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen

Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:

Pravo na žalbu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje ugovora o javnoj nabavi i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti štetu od navodnoga kršenja subjektivnih prava. Pravo na žalbu ima i središnje tijelo državne uprave nadležno za politiku javne nabave i nadležno državno odvjetništvo. Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV, 10000 Zagreb, i to u pisanom obliku. Žalba se dostavlja neposredno, putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga ili elektroničkim sredstvima komunikacije putem međusobno povezanih informacijskih sustava Državne komisije i Oglasnika. Žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti Naručitelju u roku za žalbu. Kad je žalba upućena putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga, dan predaje ovlaštenom davatelju poštanskih usluga smatra se danom predaje Državnoj komisiji, odnosno Naručitelju. Pravodobnost žalbe utvrđuje Državna komisija, s time da će se žalba koja nije dostavljena Naručitelju u roku za žalbu smatrati nepravodobnom. U otvorenom postupku žalba se izjavljuje u roku od deset dana, i to od dana: 1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi, 2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka, 3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije, 4. otvaranja ponuda, u odnosu na propuštanje Naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda, 5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja. Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno prednje navedenom, nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu. Žalba obvezno sadržava podatke i dokaze iz članka 420. ZJN 2016. U slučaju izjavljivanja žalbe na dokumentaciju o nabavi, ili na njezinu izmjenu, Naručitelj će sukladno članku 419. ZJN 2016. objaviti informaciju da je na dokumentaciju izjavljena žalba i da se zaustavlja postupak javne nabave.

VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt

Offizielle Bezeichnung: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Postanschrift: Koturaška cesta 43/IV
Ort: Zagreb
Postleitzahl: 10000
Land: Kroatien

VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:

15/04/2022

© Europäische Union, http://ted.europa.eu, 1998-2022

arcguide Sonderausgabe 2023
Projekte
arcguide Partner
Architektenprofile
 


Sie möchten auch Ihr Büro präsentieren und Ihre neuesten Projekte vorstellen? Zum Antragsformular »


Sie haben bereits ein Büroprofil auf arcguide.de und möchten Ihre neuesten Projekte vorstellen? Zum Projektformular »

Ausschreibungen
Konradin Architektur
Titelbild md 03-04
Ausgabe
03-04.2024 kaufen
EINZELHEFT
ABO

 


Architektur Infoservice
Vielen Dank für Ihre Bestellung!
Sie erhalten in Kürze eine Bestätigung per E-Mail.
Von Ihnen ausgesucht:
Weitere Informationen gewünscht?
Einfach neue Dokumente auswählen
und zuletzt Adresse eingeben.
Wie funktioniert der Architektur-Infoservice?
Zur Hilfeseite »
Ihre Adresse:














Die Konradin Medien GmbH erhebt, verarbeitet und nutzt die Daten, die der Nutzer bei der Registrierung zum arcguide Infoservice freiwillig zur Verfügung stellt, zum Zwecke der Erfüllung dieses Nutzungsverhältnisses. Der Nutzer erhält damit Zugang zu den Dokumenten des arcguide Infoservice.
AGB
datenschutz-online@konradin.de