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Dänemark, Vanløse: Auftragsbekanntmachung (2022/S 119-335766)

Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen
Dänemark, Vanløse: Auftragsbekanntmachung (2022/S 119-335766)

22/06/2022

  
S119

Dänemark-Vanløse: Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen

2022/S 119-335766

Auftragsbekanntmachung

Dienstleistungen

Rechtsgrundlage:

Richtlinie 2014/24/EU

Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber

I.1)Name und Adressen

Offizielle Bezeichnung: Hyltebjerg Sogns Menighedsråd
Nationale Identifikationsnummer: 55858217
Postanschrift: Ålekistevej 91
Ort: Vanløse
NUTS-Code: DK011 Byen København
Postleitzahl: 2720
Land: Dänemark
Kontaktstelle(n): Bygherrerådgiver Nynne Lundt
E-Mail: nl@emcon.dk
Telefon: +45 29102706
Internet-Adresse(n):
Hauptadresse: www.hyltebjergkirke.dk

I.3)Kommunikation

Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: www.rib-software.dk

Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen

Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen

I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers

Regional- oder Kommunalbehörde

I.5)Haupttätigkeit(en)

Freizeit, Kultur und Religion

Abschnitt II: Gegenstand

II.1)Umfang der Beschaffung
II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:

Genopførelse af Hyltebjerg Kirke

II.1.2)CPV-Code Hauptteil

71000000 Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen

II.1.3)Art des Auftrags

Dienstleistungen

II.1.4)Kurze Beschreibung:

Den 21. marts 2022 brændte Hyltebjerg Kirkes tag og loft. Branden udrettede omfattende skader på bygning og inventar: ilden ødelagde både kirkerum og sidesal.

En del af kirkens konstruktion står stadig forholdsvis intakt – og bygherre har derfor besluttet at iværksætte et udbud med det formål at indgå aftale med en totalrådgiver med det sigte at få udarbejdet proces og projekt for genopførelse/restaurering af Hyltebjerg Kirke efter branden.

II.1.5)Geschätzter Gesamtwert
II.1.6)Angaben zu den Losen

Aufteilung des Auftrags in Lose: nein

II.2)Beschreibung
II.2.3)Erfüllungsort

NUTS-Code: DK011 Byen København

Hauptort der Ausführung:

På rådgivers kontor og på kirkens adresse Ålekistevej 91, 2720 Vanløse.

II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud efter Udbudsloven §§56 og 57 (lov nr. 1564 af 15. december 2015 med senere ændringer). Det betyder, at alle interesserede aktører har mulighed for at afgive tilbud ved udbuddet. Bygherre kan dog alene tildele kontrakten til aktører, der opfylder de i udbuddet fastsatte minimumskrav til egnethed og som ikke er omfattet af de i udbuddet gældende udelukkelsesgrunde.

Den udbudte kontrakt vil blive tildelt til én tilbudsgiver. Kontrakten vil blive indgået på baggrund af de vilkår og betingelser, der fremgår af udbudsmaterialet, herunder udkast til kontrakt med bilag.

II.2.5)Zuschlagskriterien

Die nachstehenden Kriterien

Qualitätskriterium – Name: Ressourcer og projektorganisation / Gewichtung: 70

Preis – Gewichtung: 30

II.2.6)Geschätzter Wert
II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems

Laufzeit in Monaten: 40

Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja

Beschreibung der Verlängerungen:

Tidsplanen er baseret på meget foreløbige overvejelser, da der endnu ikke er overblik over skadernes omfang og dermed hvor stor et arbejde genopførelsen er. Skønnet er uden 1. årseftersyn.

II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote

Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein

II.2.11)Angaben zu Optionen

Optionen: nein

II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union

Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein

II.2.14)Zusätzliche Angaben

Bygherre vil udelukke tilbudsgiver fra at deltage i udbuddet, hvis denne er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 135-136, og/eller den frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1 nr. 2.

Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben

III.1)Teilnahmebedingungen
III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit

Möglicherweise geforderte Mindeststandards:

Tilbudsgiver har en gennemsnitlig omsætning på DKK 10 mio. kr. i de seneste tre tilgængelige regnskabsår.

III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit

Möglicherweise geforderte Mindeststandards:

Tilbudsgiver skal kunne dokumentere ved hjælp af reference(r), at tilbudsgiver har leveret teknisk rådgivning og bistand i forbindelse med restaurering af kirker

III.2)Bedingungen für den Auftrag
III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags:

Kontrakten er baseret på ABR18.

Kontrakten indeholder sociale klausuler.

Abschnitt IV: Verfahren

IV.1)Beschreibung
IV.1.1)Verfahrensart

Offenes Verfahren

IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem
IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)

Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja

IV.2)Verwaltungsangaben
IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge

Tag: 22/08/2022

Ortszeit: 12:00

IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber
IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können:

Dänisch

IV.2.6)Bindefrist des Angebots

Laufzeit in Monaten: 3 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote)

IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote

Tag: 22/08/2022

Ortszeit: 12:00

Abschnitt VI: Weitere Angaben

VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags

Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein

VI.3)Zusätzliche Angaben:

Tilbuddet skal indeholde et af tilbudsgiver udfyldt ESPD. Hvis tilbudsgiver er en sammenslutning af økonomiske aktører og/eller tilbudsgiver baserer sit tilbud på en eller flere andre enheders kapacitet forventes tilbuddet af indeholde flere udfyldte ESPD’er, jf. nærmere nedenfor.

ESPD’et tjener som foreløbigt bevis på, (i) at tilbudsgiver ikke er omfattet af de nedenfor anførte udelukkelsesgrunde, og (ii) at tilbudsgiver opfylder de nedenfor anførte krav til egnethed.

ESPD’et udfyldes via en integreret ESPD-service på Byggeweb.

VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren

Offizielle Bezeichnung: Klagenævnet for Udbud
Postanschrift: Toldboden 2
Ort: Viborg
Postleitzahl: 8800
Land: Dänemark
E-Mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internet-Adresse: www.klfu.dk

VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen

Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:

Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregivers offentliggørelse af bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en aftale. Klager skal være opmærksom på, at samtidigt med indgivelse af klage til Klagenævnet for Udbud skal klager underrette indklagede (ordregiver) skriftligt.

VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt

Offizielle Bezeichnung: Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Postanschrift: Carl Jacobssens Vej 35
Ort: Valby
Postleitzahl: 2500
Land: Dänemark
E-Mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internet-Adresse: www.kfst.dk

VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:

17/06/2022

© Europäische Union, http://ted.europa.eu, 1998-2022

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