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Dänemark, Ringsted: Auftragsbekanntmachung (2022/S 095-263769)

Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen
Dänemark, Ringsted: Auftragsbekanntmachung (2022/S 095-263769)

17/05/2022

  
S95

Dänemark-Ringsted: Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen

2022/S 095-263769

Auftragsbekanntmachung – Sektoren

Dienstleistungen

Rechtsgrundlage:

Richtlinie 2014/25/EU

Abschnitt I: Auftraggeber

I.1)Name und Adressen

Offizielle Bezeichnung: Lokaltog A/S
Nationale Identifikationsnummer: 26 15 90 40
Postanschrift: Jættevej 50
Ort: Ringsted
NUTS-Code: DK01 Hovedstaden
Postleitzahl: 4100
Land: Dänemark
Kontaktstelle(n): Morten Simonsen
E-Mail: mosi@lokaltog.dk
Telefon: +45 23683684
Internet-Adresse(n):
Hauptadresse: https://www.lokaltog.dk/

I.3)Kommunikation

Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/fd78daf4-a67c-4b6e-b0b0-5e81f33cbe96/publicMaterial

Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen

Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/fd78daf4-a67c-4b6e-b0b0-5e81f33cbe96/homepage

Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen

Im Rahmen der elektronischen Kommunikation ist die Verwendung von Instrumenten und Vorrichtungen erforderlich, die nicht allgemein verfügbar sind. Ein uneingeschränkter und vollständiger direkter Zugang zu diesen Instrumenten und Vorrichtungen ist gebührenfrei möglich unter: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/fd78daf4-a67c-4b6e-b0b0-5e81f33cbe96/homepage

I.6)Haupttätigkeit(en)

Eisenbahndienste

Abschnitt II: Gegenstand

II.1)Umfang der Beschaffung
II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:

Udbud af teknisk rådgivning og bistand til opgradering af Gribskovbanens infrastruktur

II.1.2)CPV-Code Hauptteil

71000000 Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen

II.1.3)Art des Auftrags

Dienstleistungen

II.1.4)Kurze Beschreibung:

Udbud omfatter teknisk rådgivning og bistand til opgradering af Gribskovbanens infrastruktur, herunder programfaserapport, beslutningsoplæg, økonomisk overslag, projektering, håndtering af arbejdsmiljø, CSM/TSI og udarbejdelse af udbudsmateriale til udbud af entreprise, kvalitetssikring, projektopfølgning og opretning af eventuelle fejl og mangler i det projekterede og slutteligt udarbejdelse af as-built dokumentation for samtlige fag. Igangsætning af hver enkelt fase er afhængig af bevillingsmæssig godkendelse. Kontrakten kan derfor opsiges af Lokaltog efter hver fase.

II.1.5)Geschätzter Gesamtwert
II.1.6)Angaben zu den Losen

Aufteilung des Auftrags in Lose: nein

II.2)Beschreibung
II.2.3)Erfüllungsort

NUTS-Code: DK02 Sjælland

II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:

Der skal primært projekteres inden for fagområderne spor, geoteknik/jord, afvanding og sekundært miljø, stærkstrøm & sikring samt konstruktioner.

Derudover omfatter kontrakten ligeledes byggeherrerådgivning under udførelse af projektet, samt afsluttende arbejder efter projektet er taget i brug, som fx. kvalitetssikring og opfølgningen på fejl/mangler fra Entreprenøren. Omfanget af projektet er ca. 13 km sporfornyelse.

Gribskovbanen består af følgende del strækninger:

• Kagerup – Duemose

• Duemose – Helsinge

• Helsinge – Laugø

• Laugø – Ørby

• Ørby – Vejby

• Vejby – Holløse

• Holløse – Godhavn

• Godhavn – Mårum

• Mårum – Saltrup

• Saltrup – Græsted Syd

• Græsted Syd – Græsted

• Græsted – Pårup

• Pårup – Fjellenstrup

• Gilleleje

I programfasen skal rådgiveren endvidere udarbejde forslag til :

• Omfang og afgrænsning af opgaven inkl. udarbejdelse af ATR’er for opgavens gennemførelse (Program og projektering)

• Fastlagt sporgeometri

• Anlægsoverslag

II.2.5)Zuschlagskriterien

Der Preis ist nicht das einzige Zuschlagskriterium; alle Kriterien sind nur in den Beschaffungsunterlagen aufgeführt

II.2.6)Geschätzter Wert
II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems

Laufzeit in Monaten: 48

Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein

II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote

Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein

II.2.11)Angaben zu Optionen

Optionen: nein

II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union

Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein

II.2.14)Zusätzliche Angaben

Re. II.2.7) Varigheden angivet er en anslået varighed. Kontrakten løben indtil projektet er færdiggjort.

Kontrakten er ikke opdelt i delaftaler, idet det er vurderingen, at det kommercielt er bedre at udbyde ydelserne i én samlet aftale.

Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben

III.1)Teilnahmebedingungen
III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit

Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien:

Der er ingen økonomiske eller finansielle udvælgelseskriterier. Mindstekravene til økonomisk og finansiel kapacitet er beskrevet nedenfor.

Möglicherweise geforderte Mindeststandards:

I forhold til omsætning er det et mindstekrav, at Tilbudsgiver kan dokumentere en omsætning på minimum DKK 15 mio. i gennemsnit i de seneste tre (3) disponible regnskabsår.

I forhold til egenkapitalen er det et mindstekrav, at Tilbudsgiver kan dokumentere positiv egenkapital i det seneste disponible regnskabsår.

III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit

Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien:

Der er ingen tekniske eller faglig udvælgelseskriterier. Mindstekravene til Teknisk og faglig kapacitet er beskrevet nedenfor.

Möglicherweise geforderte Mindeststandards:

Mindstekravet til teknisk og faglig kapacitet er, at Tilbudsgiver kan fremlægge

• tre (3) referencer der viser erfaring med projektering af projekter indenfor konstruktioner, geoteknik, jord, afvanding og jernbanespor.

• tre (3) referencer, der viser erfaring med rådgivning i forbindelse med udførelse af projekter indenfor konstruktioner, geoteknik, jord, afvanding og jernbanespor.

• tre (3) referencer, der viser erfaring med banenormer og CSM-processen.

• tre (3) referencer, der viser erfaring med hovedrådgivning

Tilbudsgiver kan angive tre (3) referencer, der demonstrerer erfaring inden for alle de krævede områder eller angive flere referencer der tilsammen demonstrerer, den krævede erfaring.

Referencer må maksimalt være 3 år gamle (projekter afsluttet senest 2019). Der tillades også referencer på ikke afsluttede projekter. Disse vurderes iht. færdiggørelsesgraden.

Abschnitt IV: Verfahren

IV.1)Beschreibung
IV.1.1)Verfahrensart

Offenes Verfahren

IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem
IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)

Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja

IV.2)Verwaltungsangaben
IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge

Tag: 15/06/2022

Ortszeit: 14:00

IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber
IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können:

Dänisch

IV.2.6)Bindefrist des Angebots

Laufzeit in Monaten: 3 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote)

IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote

Tag: 15/06/2022

Ortszeit: 14:00

Abschnitt VI: Weitere Angaben

VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags

Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein

VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen

Aufträge werden elektronisch erteilt

Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert

VI.3)Zusätzliche Angaben:

Ansøgeren skal ved anmodning om prækvalifikation indsende ”Standardformular for det fælles europæiske udbudsdokument” (herefter benævnt ”ESPD”) i udfyldt stand. Dette skal ske via ETHICS.

Ansøgeren behøver ikke at underskrive det udfyldte ESPD.

VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren

Offizielle Bezeichnung: Klagenævnet for Udbud
Postanschrift: Toldboden 2
Ort: Viborg
Postleitzahl: 8800
Land: Dänemark
E-Mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internet-Adresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen

Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:

klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU- Tidende om indgåelse af kontrakt.

VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt

Offizielle Bezeichnung: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postanschrift: Carl Jacobsens Vej 35
Ort: Valby
Postleitzahl: 2500
Land: Dänemark
E-Mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internet-Adresse: www.kfst.dk

VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:

12/05/2022

© Europäische Union, http://ted.europa.eu, 1998-2022

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