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Dänemark, Kopenhagen: Bekanntmachung vergebener Aufträge

Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen
Dänemark, Kopenhagen: Bekanntmachung vergebener Aufträge

16/01/2020

  
S11
  
Dienstleistungen – Bekanntmachung über vergebene Aufträge – Nicht offenes Verfahren 

Dänemark-Kopenhagen: Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen

2020/S 011-022708

Bekanntmachung vergebener Aufträge – Sektoren

Ergebnisse des Vergabeverfahrens

Dienstleistungen

Rechtsgrundlage:

Richtlinie 2014/25/EU

Abschnitt I: Auftraggeber

I.1)Name und Adressen

Offizielle Bezeichnung: Banedanmark
Nationale Identifikationsnummer: 18632276
Postanschrift: Carsten Niebuhrs Gade 43
Ort: København V
NUTS-Code: DK011
Postleitzahl: 1577
Land: Dänemark
Kontaktstelle(n): Natasja Lystrup
E-Mail: NLTR@BANE.dk
Telefon: +45 82340000

Internet-Adresse(n):

Hauptadresse: https://www.bane.dk/

Adresse des Beschafferprofils: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/340853

I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung
I.6)Haupttätigkeit(en)

Eisenbahndienste

Abschnitt II: Gegenstand

II.1)Umfang der Beschaffung
II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:

Ressourceudbud af projektleder til elektrificeringsprogrammet

Referenznummer der Bekanntmachung: BDK, Elektrificeringsprogrammet

II.1.2)CPV-Code Hauptteil

71000000

II.1.3)Art des Auftrags

Dienstleistungen

II.1.4)Kurze Beschreibung:

I overensstemmelse med reglerne i direktiv 2014/25/EU (Forsyningsvirksomhedsdirektivet) og i henhold til kvalifikationsordning om arkitekt-, konstruktions-, ingeniør- og inspektionsvirksomhed nr. 2017/S 007-010760 har Banedanmark udbudt en kontrakt om en ressourceperson til teknisk rådgivning og bistand.

II.1.6)Angaben zu den Losen

Aufteilung des Auftrags in Lose: nein

II.2)Beschreibung
II.2.1)Bezeichnung des Auftrags:
II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)

71000000

II.2.3)Erfüllungsort

NUTS-Code: DK011

Hauptort der Ausführung:

Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 København V.

II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:

Projektleder for elektrificering af strækningen mellem Ringsted og Femern:

Ressourcepersonen skal varetage en kompliceret styringsopgave inden for rammerne af allerede indgåede kontrakter (totalentreprise og hovedentreprise).

Opgaverne vil primært omfatte følgende:

– Være ansvarlig for eksekvering af elektrificeringen og følgearbejder i samarbejde med medarbejderne i projektteamet (projektledere, byggeledere og tilsyn),

– Have ansvaret for proaktiv styring og planlægning, herunder udarbejdelse af tidsplaner og stadieplaner,

– Have ansvaret for løbende opfølgning og besvarelse af teknisk afklaring fra entreprenøren,

– Have ansvaret for styring og opfølgning af tid, økonomi, kvalitet, miljø og for, at sikkerhedskravene (CSM) overholdes,

– Være ansvarlig for kontakt til leverandører, myndigheder, rådgivere m.m.,

– Være med til at håndtere entreprenørernes ekstraarbejder og deraf følgende krav med afsæt i de indgåede kontrakter,

– Sikre at Banedanmarks krav til arbejdsmiljø efterleves,

– Sikre samarbejde med projektejere og teknisk systemansvarlige,

– Sikre robust og troværdig afrapportering til anlægschef og den øvrige programledelse.

II.2.5)Zuschlagskriterien

Qualitätskriterium – Name: Organisation / Gewichtung: 70

Preis – Gewichtung: 30

II.2.11)Angaben zu Optionen

Optionen: ja

Beschreibung der Optionen:

– Option 1: Option på forlængelse 2 gange af 12 måneder. Forlængelsen indeholder også mulighed for at reducere den ugentlige arbejdstid, jf. option 2,

– Option 2: Option på at reducere den ugentlig arbejdstid fra 37 timer pr. uge til 20 timer pr. uge. Denne option kan kaldes 2 gange pr. år (i alt maksimalt 6 gange inkl. udnyttelse af option 1).

II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union

Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein

II.2.14)Zusätzliche Angaben

Abschnitt IV: Verfahren

IV.1)Beschreibung
IV.1.1)Verfahrensart

Nichtoffenes Verfahren

IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem
IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion
IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)

Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja

IV.2)Verwaltungsangaben
IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren

Bekanntmachungsnummer im ABl.: 2017/S 007-010760

IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems
IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer regelmäßigen nichtverbindlichen Bekanntmachung

Abschnitt V: Auftragsvergabe

Auftrags-Nr.: 1

Bezeichnung des Auftrags:

Ressourceudbud af projektleder til Elektrificeringsprogrammet

Ein Auftrag/Los wurde vergeben: nein

V.1)Information über die Nichtvergabe

Der Auftrag/Das Los wird nicht vergeben

Sonstige Gründe (Einstellung des Verfahrens)

Abschnitt VI: Weitere Angaben

VI.3)Zusätzliche Angaben:

Banedanmark besluttede at annullere ressourceudbuddet, idet der alene blev modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, og der efter Banedanmarks opfattelses ikke var tilstrækkelig konkurrence for opgaven. Banedanmark overvejer at udbyde opgaven på ny til foråret 2020.

VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren

Offizielle Bezeichnung: Klagenævnet for Udbud
Postanschrift: Nævnenes Hus, Toldboden 2
Ort: Viborg
Postleitzahl: 8800
Land: Dänemark
E-Mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internet-Adresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren
VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen

Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk

VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt

Offizielle Bezeichnung: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postanschrift: Carl Jacobsens Vej 35
Ort: Valby
Postleitzahl: 2500
Land: Dänemark
E-Mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internet-Adresse: http://www.kfst.dk

VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:

13/01/2020

© Europäische Union, http://ted.europa.eu, 1998-2020

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