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Dänemark, Kopenhagen: Auftragsbekanntmachung (2022/S 233-668745)

Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen
Dänemark, Kopenhagen: Auftragsbekanntmachung (2022/S 233-668745)

02/12/2022

  
S233

Dänemark-Kopenhagen: Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen

2022/S 233-668745

Auftragsbekanntmachung

Dienstleistungen

Rechtsgrundlage:

Richtlinie 2014/24/EU

Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber

I.1)Name und Adressen

Offizielle Bezeichnung: AB Hørsholm Kokkedal v/Boligkontoret Danmark
Nationale Identifikationsnummer: 31386616
Postanschrift: Havneholmen 21
Ort: København V
NUTS-Code: DK013 Nordsjælland
Postleitzahl: 1561
Land: Dänemark
Kontaktstelle(n): Lis Strunge
E-Mail: lsa@emcon.dk
Internet-Adresse(n):
Hauptadresse: www.bdk.dk

I.3)Kommunikation

Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: https://app.byggeprojekt.dk/public/1873-Vinduesudskiftning_-_Byengen,_Nordengen,_Skovengen

Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen

Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen an die oben genannten Kontaktstellen

I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers

Einrichtung des öffentlichen Rechts

I.5)Haupttätigkeit(en)

Wohnungswesen und kommunale Einrichtungen

Abschnitt II: Gegenstand

II.1)Umfang der Beschaffung
II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:

Totalrådgiverudbud vedrørende udskiftning af vindues- og facadepartier for Afd. 7 Skovengen 31-268, Kokkedal og Afd. 9 Byengen 1-230 og Nordengen 1-96, Kokkedal

II.1.2)CPV-Code Hauptteil

71000000 Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen

II.1.3)Art des Auftrags

Dienstleistungen

II.1.4)Kurze Beschreibung:

Udbuddet omfatter totalrådgivning i forbindelse med udskiftning af vindues- og facadepartier på vestfacaden i to afdelinger; afd. 7 Skovengen og afd. 9 Byengen-Nordengen beliggende i Kokkedal.

Udbuddet gennemføres fælles for de to afdelinger, men der skal indgås to totalrådgivningsaftaler med hhv. afd. 7 og afd. 9.

Der har forud for dette udbud været et forløb, hvor MOLE arkitekter har udarbejdet et miniprojekt for begge afdelinger. I dette forløb har der været en beboerproces, der er endt med en godkendelse af projektet i begge afdelinger. Hhv. den 17. november 2021 i afd. 7 og den 12. oktober 2021 i afd. 9.

II.1.5)Geschätzter Gesamtwert
II.1.6)Angaben zu den Losen

Aufteilung des Auftrags in Lose: nein

II.2)Beschreibung
II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)

71000000 Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen

II.2.3)Erfüllungsort

NUTS-Code: DK013 Nordsjælland

Hauptort der Ausführung:

Afd. 7 Skovengen 31-268, 2980 Kokkedal

Afd. 9 Byengen 1-230 og Nordengen 1-96, 2980 Kokkedal

II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:

Udbuddet gennemføres som ét udbud med de samme udvælgelses- og tildelingskriterier med henblik på at finde én totalrådgiver til to afdelinger, Men af regnskabsmæssige årsager vil udbuddet resultere i, at der skal indgås to kontrakter med den vindende tilbudsgiver.

Totalrådgiveren skal varetage færdigprojektering, udbud, AMK P og B, tilsyn, byggeledelse, beboerkoordinering, aflevering og 1. års gennemgang.

De obligatoriske udelukkelsesgrunde er gældende i dette udbud, jf. udbudslovens §§ 135 – 136. Herudover finder den frivillige udelukkelsesgrund i udbudslovens § 137, stk.1, nr. 2 anvendelse. Ansøgningen vil ikke blive taget i betragtning, hvis ansøgeren er omfattet af disse udelukkelsesgrunde og ansøgeren

II.2.5)Zuschlagskriterien

Die nachstehenden Kriterien

Qualitätskriterium – Name: Organisation og kompetencer / Gewichtung: 40

Qualitätskriterium – Name: Risici / Gewichtung: 25

Preis – Gewichtung: 35

II.2.6)Geschätzter Wert
II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems

Laufzeit in Monaten: 24

Dieser Auftrag kann verlängert werden: ja

Beschreibung der Verlängerungen:

På udbudstidspunktet er tidsplanen baseret på et skøn, men kan blive reguleret grundet projekt- og myndighedsmæssige forhold, som ikke er kendt d.d.

II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote

Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein

II.2.11)Angaben zu Optionen

Optionen: nein

II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union

Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein

II.2.14)Zusätzliche Angaben

Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben

III.1)Teilnahmebedingungen
III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit

Möglicherweise geforderte Mindeststandards:

Gennemsnitlig soliditetsgrad på 15 % i de seneste tre regnskabsår, soliditetsgrad forstået som (egenkapital/passiver) x 100 %

III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit

Möglicherweise geforderte Mindeststandards:

Tilbudsgiver skal kunne dokumentere ved hjælp af referencer, at tilbudsgiver har leveret totalrådgivning i forbindelse med udskiftning af vinduespartier i beboede lejemål uden genhusning i tilsvarende byggeri. (Rækkehusbebyggelse i 2 etager opført efter 1960, mindst 200 boliger). Der skal ikke medsendes referencer ved tilbudsgivningen

III.2)Bedingungen für den Auftrag
III.2.2)Bedingungen für die Ausführung des Auftrags:

Kontrakten er baseret på ABR18.

Abschnitt IV: Verfahren

IV.1)Beschreibung
IV.1.1)Verfahrensart

Offenes Verfahren

IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem
IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)

Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja

IV.2)Verwaltungsangaben
IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge

Tag: 20/01/2023

Ortszeit: 12:00

IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber
IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können:

Dänisch

IV.2.6)Bindefrist des Angebots

Laufzeit in Monaten: 4 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote)

IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote

Tag: 20/01/2023

Ortszeit: 12:00

Ort:

Byggeprojekt.dk

Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren:

Tilbudsgiverne har ikke adgang til at overvære åbning af bud.

Abschnitt VI: Weitere Angaben

VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags

Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein

VI.2)Angaben zu elektronischen Arbeitsabläufen

Die elektronische Rechnungsstellung wird akzeptiert

VI.3)Zusätzliche Angaben:

Udbudsmaterialet er tilgængeligt på web-adressen: https://app.byggeprojekt.dk/public/1873-Vinduesudskiftning_-_Byengen,_Nordengen,_Skovengen.

Spørgsmål vedrørende anvendelse af Byggeprojekt kan rettes til:

Byggeprojekt Tlf. 71 74 74 41 support@byggeprojekt.dk

Alle interesserede kan få adgang til det aktuelle udbudsmateriale på Byggeprojekt.

Alle spørgsmål og aflevering af tilbud kan alene ske via Byggeprojekt.

Bortset fra korrespondance i forbindelse med verifikation af ESPD samt meddelelse af tildelingsbeslutning anvender Bygherren Byggeprojekt til at kommunikere med deltagerne i udbuddet.

VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren

Offizielle Bezeichnung: Klagenævnet for udbud
Postanschrift: Toldboden 2
Ort: Viborg
Postleitzahl: 8800
Land: Dänemark
E-Mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internet-Adresse: www.klfu.dk

VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen

Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:

Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til bekendtgørelse nr. 593 af den 2. juni 2016 af lov om Klagenævnet for Udbud skal en klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.

Klager over andre forhold, fx over ikke at være blevet tildelt rammeaftalen, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregivers offentliggørelse af bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en rammeaftale.

Klager skal være opmærksom på, at samtidigt med indgivelse af klage til Klagenævnet for Udbud skal klager underrette indklagede (ordregiver) skriftligt.

VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt

Offizielle Bezeichnung: Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Postanschrift: Carl Jacobssens Vej 35
Ort: Valby
Postleitzahl: 2500
Land: Dänemark
E-Mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internet-Adresse: www.kfst.dk

VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:

29/11/2022

© Europäische Union, http://ted.europa.eu, 1998-2022

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