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Dänemark, Helsinge: Bekanntmachung vergebener Aufträge

Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen
Dänemark, Helsinge: Bekanntmachung vergebener Aufträge

18/02/2020

  
S34
  
Dienstleistungen – Bekanntmachung über vergebene Aufträge – Nicht offenes Verfahren 

Dänemark-Helsinge: Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen

2020/S 034-080716

Bekanntmachung vergebener Aufträge

Ergebnisse des Vergabeverfahrens

Dienstleistungen

Rechtsgrundlage:

Richtlinie 2014/24/EU

Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber

I.1)Name und Adressen

Offizielle Bezeichnung: Gribskov Kommune
Nationale Identifikationsnummer: 29188440
Postanschrift: Rådhusvej 3
Ort: Helsinge
NUTS-Code: DK02
Postleitzahl: 3200
Land: Dänemark
Kontaktstelle(n): Thomas Gätke
E-Mail: tgaet@gribskov.dk

Internet-Adresse(n):

Hauptadresse: www.gribskov.dk

I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung
I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers

Regional- oder Kommunalbehörde

I.5)Haupttätigkeit(en)

Allgemeine öffentliche Verwaltung

Abschnitt II: Gegenstand

II.1)Umfang der Beschaffung
II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:

Totalrådgivning – projekt Troldebakkerne

II.1.2)CPV-Code Hauptteil

71000000

II.1.3)Art des Auftrags

Dienstleistungen

II.1.4)Kurze Beschreibung:

Gribskov Kommunen ønsker at skabe en ny bydel Troldebakkerne, hvor der kan blive plads til ca. 700 boliger. Området, der skal anvendes, er både privat og kommunalt med et samlet areal på ca. 70 ha. Arealet ligger nord for Helsinge i tæt tilknytning til byen, kommende trinbræt, skole, idrætsanlæg, masser af natur m.v. Den vestlige del af arealet er privat, og de øvrige ca. 35 ha i øst er kommunalt ejet.

Primo 2019 har Gribskov Kommune ladet udarbejde anlægsprogram for nærværende projekt Troldebakkerne. Projekt Troldebakkerne omfatter de indledende infrastrukturanlæg, der skal til for at skabe den nye bydel på ca. halvdelen af det kommunale areal (hele etape A og en væsentlig del af etape B jf. anlægsprogrammet). Anlægsprogrammet er vedlagt udbuddet i bilag E – Anlægsprogram.

En mere detaljeret projektbeskrivelse af hvad projekt Troldebakkerne skal indeholde, og hvad der i den sammenhæng skal ydes af rådgivning, er angivet i vedlagte bilag B – Projekt- og ydelsesbeskrivelse.

II.1.6)Angaben zu den Losen

Aufteilung des Auftrags in Lose: nein

II.1.7)Gesamtwert der Beschaffung (ohne MwSt.)

Wert ohne MwSt.: 2 367 500.00 DKK

II.2)Beschreibung
II.2.1)Bezeichnung des Auftrags:
II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)

71400000

71320000

II.2.3)Erfüllungsort

NUTS-Code: DK02

Hauptort der Ausführung:

Projektarealet er beliggende i Gribskov Kommune

II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:

Gribskov Kommune ønsker med dette udbud, at indgå kontrakt med totalrådgiver omkring udførelse af projekt Troldebakkerne.

Totalrådgivningen er overordnet opdelt i 3 hovedfaser, jf. rådgiveraftalens pkt. 4 og via henvisninger til ydelsesbeskrivelserne for anlæg 2019. Pt. henvises til høringsudkastet, men det er forventningen, at så snart en endelig version af ydelsesbeskrivelsen for anlæg er offentliggjort, så vil ordregiver ændre til denne version.

Udbuddet gennemføres via Rip-Software (Byggeweb) under tilbudsnummeret: TN939057A.

II.2.5)Zuschlagskriterien

Qualitätskriterium – Name: Projektorganisation og bemanding / Gewichtung: 30

Qualitätskriterium – Name: Proces og tidsplan / Gewichtung: 30

Preis – Gewichtung: 40

II.2.11)Angaben zu Optionen

Optionen: nein

II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union

Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein

II.2.14)Zusätzliche Angaben

Kontraktens varighed angivet i pkt. II.2.7 er angivet med en stor usikkerhed og kan således forlænges. Derudover indeholder perioden ikke ydelser i forbindelse med opfølgning efter aflevering samt efterfølgende eftersyn af arbejderne.

Abschnitt IV: Verfahren

IV.1)Beschreibung
IV.1.1)Verfahrensart

Nichtoffenes Verfahren

IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem
IV.1.6)Angaben zur elektronischen Auktion
IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)

Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja

IV.2)Verwaltungsangaben
IV.2.1)Frühere Bekanntmachung zu diesem Verfahren

Bekanntmachungsnummer im ABl.: 2019/S 199-483719

IV.2.8)Angaben zur Beendigung des dynamischen Beschaffungssystems
IV.2.9)Angaben zur Beendigung des Aufrufs zum Wettbewerb in Form einer Vorinformation

Abschnitt V: Auftragsvergabe

Bezeichnung des Auftrags:

Totalrådgivning – projekt Troldebakkerne

Ein Auftrag/Los wurde vergeben: ja

V.2)Auftragsvergabe
V.2.1)Tag des Vertragsabschlusses:

30/01/2020

V.2.2)Angaben zu den Angeboten

Anzahl der eingegangenen Angebote: 5

Der Auftrag wurde an einen Zusammenschluss aus Wirtschaftsteilnehmern vergeben: nein

V.2.3)Name und Anschrift des Wirtschaftsteilnehmers, zu dessen Gunsten der Zuschlag erteilt wurde

Offizielle Bezeichnung: Cowi A/S
Ort: Kgs. Lyngby
NUTS-Code: DK
Land: Dänemark

Der Auftragnehmer ist ein KMU: nein

V.2.4)Angaben zum Wert des Auftrags/Loses (ohne MwSt.)

Ursprünglich veranschlagter Gesamtwert des Auftrags/des Loses: 3 500 000.00 DKK

Gesamtwert des Auftrags/Loses: 2 367 500.00 DKK

V.2.5)Angaben zur Vergabe von Unteraufträgen

Abschnitt VI: Weitere Angaben

VI.3)Zusätzliche Angaben:

Udbuddet gennemføres via Rip-Software (Byggeweb) under tilbudsnummeret: TN939057A. https://www.rib-software.dk/udbudsportal

Der henvises til udbudsmaterialet, herunder særligt til prækvalifikationsbetingelserne for oplysninger om prækvalifikationen.

— Ad I.3) Anmodning om prækvalifikation skal uploades via RIB Software. Såfremt ansøger har spørgsmål til udbudsmaterialet, herunder prækvalifikationen kan disse fremsendes via RIB Software,

— Ad II.2.9) Referencer kan angives i ESPD eller i separat referenceliste og udgør samtidig endelig dokumentation,

— Ad. III.1.1) Ansøger skal ved udfyldelse af ESPD erklære, at denne ikke er omfattet af anførte udelukkelsesgrunde,

— Ad III.1.2) Oplysninger om ansøgerens økonomiske og finansielle kapacitet angives i ESPD-skemaet.

Det elektroniske ESPD-dokument tilgås via RIB Software.

Vejledning til udfyldelse findes på: www.bedreudbud.dk samt på www.rib-software.dk

VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren

Offizielle Bezeichnung: Klagenævnet for Udbud
Postanschrift: Nævnenes Hus, Toldboden 2
Ort: Viborg
Postleitzahl: 8800
Land: Dänemark
E-Mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internet-Adresse: www.klfu.dk

VI.4.2)Zuständige Stelle für Schlichtungsverfahren
VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen

Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud skal klager over ikke at være blevet prækvalificeret være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelsen af underretning til ansøgerne om, hvem der er blevet prækvalificeret jf. lovens § 2, stk. 1, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter offentliggørelsen af en bekendtgørelse om indgået kontrakt i EU-Tidende.

Nærmere information om klageproceduren kan findes på: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt

Offizielle Bezeichnung: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postanschrift: Carl Jakobsens Vej 35
Ort: Valby
Postleitzahl: 2500
Land: Dänemark
E-Mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internet-Adresse: www.kfst.dk

VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:

14/02/2020

© Europäische Union, http://ted.europa.eu, 1998-2020

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