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Dänemark, Broby: Auftragsbekanntmachung (2022/S 189-534706)

Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen
Dänemark, Broby: Auftragsbekanntmachung (2022/S 189-534706)

30/09/2022

  
S189

Dänemark-Broby: Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen

2022/S 189-534706

Auftragsbekanntmachung

Dienstleistungen

Rechtsgrundlage:

Richtlinie 2014/24/EU

Abschnitt I: Öffentlicher Auftraggeber

I.1)Name und Adressen

Offizielle Bezeichnung: Fællesindkøb Fyn
Nationale Identifikationsnummer: 29188645
Postanschrift: Østerågade 40
Ort: Broby
NUTS-Code: DK031 Fyn
Postleitzahl: 5872
Land: Dänemark
Kontaktstelle(n): Nicoline Fuglsang Madsen
E-Mail: nfugl@fmk.dk
Telefon: +45 72531131
Internet-Adresse(n):
Hauptadresse: https://permalink.mercell.com/187168856.aspx
Adresse des Beschafferprofils: http://www.indkobfyn.dk/

I.1)Name und Adressen

Offizielle Bezeichnung: Faaborg-Midtfyn Kommune
Ort: Ringe
NUTS-Code: DK031 Fyn
Land: Dänemark
E-Mail: fmk@fmk.dk
Internet-Adresse(n):
Hauptadresse: www.fmk.dk

I.1)Name und Adressen

Offizielle Bezeichnung: Kerteminde Kommune
Ort: Kerteminde
NUTS-Code: DK031 Fyn
Land: Dänemark
E-Mail: kommune@kerteminde.dk
Internet-Adresse(n):
Hauptadresse: www.kerteminde.dk

I.1)Name und Adressen

Offizielle Bezeichnung: Langeland Kommune
Ort: Rudkøbing
NUTS-Code: DK031 Fyn
Land: Dänemark
E-Mail: post@langelandkommune.dk
Internet-Adresse(n):
Hauptadresse: www.langelandkommune.dk

I.1)Name und Adressen

Offizielle Bezeichnung: Nordfyns Kommune
Ort: Bogense
NUTS-Code: DK031 Fyn
Land: Dänemark
E-Mail: post@nordfynskommune.dk
Internet-Adresse(n):
Hauptadresse: www.nordfynskommune.dk

I.1)Name und Adressen

Offizielle Bezeichnung: Nyborg Kommune
Ort: Nyborg
NUTS-Code: DK031 Fyn
Land: Dänemark
E-Mail: kommune@nyborg.dk
Internet-Adresse(n):
Hauptadresse: www.nyborg.dk

I.2)Informationen zur gemeinsamen Beschaffung

Der Auftrag betrifft eine gemeinsame Beschaffung

I.3)Kommunikation

Die Auftragsunterlagen stehen für einen uneingeschränkten und vollständigen direkten Zugang gebührenfrei zur Verfügung unter: https://permalink.mercell.com/187168856.aspx

Weitere Auskünfte erteilen/erteilt die oben genannten Kontaktstellen

Angebote oder Teilnahmeanträge sind einzureichen elektronisch via: https://permalink.mercell.com/187168856.aspx

I.4)Art des öffentlichen Auftraggebers

Agentur/Amt auf regionaler oder lokaler Ebene

I.5)Haupttätigkeit(en)

Allgemeine öffentliche Verwaltung

Abschnitt II: Gegenstand

II.1)Umfang der Beschaffung
II.1.1)Bezeichnung des Auftrags:

EU-Udbud 2022: Inspektion af offentlige legepladser til Fællesindkøb Fyn (genudbud)

II.1.2)CPV-Code Hauptteil

71000000 Dienstleistungen von Architektur-, Konstruktions- und Ingenieurbüros und Prüfstellen

II.1.3)Art des Auftrags

Dienstleistungen

II.1.4)Kurze Beschreibung:

EU-udbuddet omhandler inspektion af offentlige legepladser til følgende ordregivende myndigheder: Faaborg-Midtfyn Kommune, Kerteminde Kommune, Langeland Kommune, Nordfyns Kommune og Nyborg Kommune.

II.1.5)Geschätzter Gesamtwert

Wert ohne MwSt.: 1 600 000.00 DKK

II.1.6)Angaben zu den Losen

Aufteilung des Auftrags in Lose: nein

II.2)Beschreibung
II.2.2)Weitere(r) CPV-Code(s)

71600000 Technische Tests, Analysen und Beratung

71630000 Technische Kontrolle und Tests

II.2.3)Erfüllungsort

NUTS-Code: DK031 Fyn

II.2.4)Beschreibung der Beschaffung:

Udbuddet vedrører inspektion af offentlige legepladser. Udover den årlige hovedinspektion, omhandler udbuddet driftsinspektioner samt efterinstallationsinspektioner. For nærmere beskrivelse af ydelsen, herunder de mindstekrav, der skal opfyldes, henvises til tilbudslisten (bilag 1), kravspecifikationen (bilag 2) samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.

II.2.5)Zuschlagskriterien

Die nachstehenden Kriterien

Preis

II.2.6)Geschätzter Wert

Wert ohne MwSt.: 1 600 000.00 DKK

II.2.7)Laufzeit des Vertrags, der Rahmenvereinbarung oder des dynamischen Beschaffungssystems

Laufzeit in Monaten: 48

Dieser Auftrag kann verlängert werden: nein

II.2.10)Angaben über Varianten/Alternativangebote

Varianten/Alternativangebote sind zulässig: nein

II.2.11)Angaben zu Optionen

Optionen: nein

II.2.13)Angaben zu Mitteln der Europäischen Union

Der Auftrag steht in Verbindung mit einem Vorhaben und/oder Programm, das aus Mitteln der EU finanziert wird: nein

II.2.14)Zusätzliche Angaben

Rammeaftalens værdi anslås til at udgøre DKK 1,6 mio. mens rammeaftalens maksimale værdi er DKK 1,85 mio. jf. pkt. 1.6 Udbuddets omfang i Udbudsbetingelserne. Den anslåede værdi er udtryk for ordregivers mest kvalificerede skøn over rammeaftalens værdi på udbudstidspunktet, mens den maksimale værdi udtrykker det maksimale træk på rammeaftalen.

Abschnitt III: Rechtliche, wirtschaftliche, finanzielle und technische Angaben

III.1)Teilnahmebedingungen
III.1.2)Wirtschaftliche und finanzielle Leistungsfähigkeit

Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. Udbudslovens § 142:

Der kræves en positiv egenkapital. Denne kan fremgå af det seneste årsregnskab eller af en revisorerklæring (indhentes før aftalestart).

Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000.

Gyldig rådgiveransvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 5.000.000.

Möglicherweise geforderte Mindeststandards:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. Udbudslovens § 142:

Der kræves en positiv egenkapital. Denne kan fremgå af det seneste årsregnskab eller af en revisorerklæring (indhentes før aftalestart).

Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 10.000.000.

Gyldig rådgiveransvarsforsikring med en dækningssum på minimum DKK 5.000.000.

III.1.3)Technische und berufliche Leistungsfähigkeit

Auflistung und kurze Beschreibung der Eignungskriterien:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. Udbudslovens § 143:

Minimum 2 sammenlignelige leverancer, med hvem tilbudsgiver har en igangværende aftale eller en aftale, der er afsluttet inden for de sidste 3 år.

Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme ydelser, som ydelserne på den udbudte aftale, og hvor volumen på aftalen på årsbasis er ca. den samme (eller højere) som på den udbudte rammeaftale.

Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for hver enkelt reference bør angives.

Möglicherweise geforderte Mindeststandards:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. Udbudslovens § 143:

Minimum 2 sammenlignelige leverancer, med hvem tilbudsgiver har en igangværende aftale eller en aftale, der er afsluttet inden for de sidste 3 år.

Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme ydelser, som ydelserne på den udbudte aftale, og hvor volumen på aftalen på årsbasis er ca. den samme (eller højere) som på den udbudte rammeaftale.

Kontaktoplysninger (navn, tlf. nr., e-mail) for hver enkelt reference bør angives.

Abschnitt IV: Verfahren

IV.1)Beschreibung
IV.1.1)Verfahrensart

Offenes Verfahren

IV.1.3)Angaben zur Rahmenvereinbarung oder zum dynamischen Beschaffungssystem

Die Bekanntmachung betrifft den Abschluss einer Rahmenvereinbarung

Rahmenvereinbarung mit einem einzigen Wirtschaftsteilnehmer

IV.1.8)Angaben zum Beschaffungsübereinkommen (GPA)

Der Auftrag fällt unter das Beschaffungsübereinkommen: ja

IV.2)Verwaltungsangaben
IV.2.2)Schlusstermin für den Eingang der Angebote oder Teilnahmeanträge

Tag: 28/10/2022

Ortszeit: 12:00

IV.2.3)Voraussichtlicher Tag der Absendung der Aufforderungen zur Angebotsabgabe bzw. zur Teilnahme an ausgewählte Bewerber
IV.2.4)Sprache(n), in der (denen) Angebote oder Teilnahmeanträge eingereicht werden können:

Dänisch

IV.2.6)Bindefrist des Angebots

Laufzeit in Monaten: 6 (ab dem Schlusstermin für den Eingang der Angebote)

IV.2.7)Bedingungen für die Öffnung der Angebote

Tag: 28/10/2022

Ortszeit: 12:00

Ort:

Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud. Indkomne tilbud åbnes digitalt via Mercells udbudsportal efter tilbudsfristens udløb.

Angaben über befugte Personen und das Öffnungsverfahren:

Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbud. Indkomne tilbud åbnes digitalt via Mercells udbudsportal efter tilbudsfristens udløb.

Abschnitt VI: Weitere Angaben

VI.1)Angaben zur Wiederkehr des Auftrags

Dies ist ein wiederkehrender Auftrag: nein

VI.3)Zusätzliche Angaben:
VI.4)Rechtsbehelfsverfahren/Nachprüfungsverfahren
VI.4.1)Zuständige Stelle für Rechtsbehelfs-/Nachprüfungsverfahren

Offizielle Bezeichnung: Klagenævnet for Udbud – Nævnenes Hus
Postanschrift: Toldboden 2
Ort: Viborg
Postleitzahl: 8800
Land: Dänemark
E-Mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internet-Adresse: http://www.naevneneshus.dk

VI.4.3)Einlegung von Rechtsbehelfen

Genaue Angaben zu den Fristen für die Einlegung von Rechtsbehelfen:

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage

regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem

der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for

beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den

dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,

jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4)Stelle, die Auskünfte über die Einlegung von Rechtsbehelfen erteilt

Offizielle Bezeichnung: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postanschrift: Carl Jacobsens Vej 35
Ort: Valby
Postleitzahl: 2500
Land: Dänemark
E-Mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internet-Adresse: http://www.kfst.dk

VI.5)Tag der Absendung dieser Bekanntmachung:

27/09/2022

© Europäische Union, http://ted.europa.eu, 1998-2022

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